ميثم شكري ساز كيست و چگونه موفق شد؟

۴۱ بازديد

ميثم شكري ساز كيست و چگونه موفق شد؟

 

 ميثم شكري ساز متولد 1365 داراي مدرك دكتري كارآفريني است. او به لطف خدماتي كه در زمينه كارآفريني به جامعه خود كرد، توانست دو بار تنديس كارآفرين برتر را از آن خود كند. روحيه علمي او باعث شد كه هرگز تسليم نشود و مدرك MBA را از دانشگاه برلين آلمان دريافت كرد.

ميثم شكري ساز كيست و چگونه موفق شد؟

ميثم شكري ساز كيست؟

 

    ميثم شكري ساز كيست و چگونه موفق شد؟

 

    اگر شما هم به دنبال آرزوي بزرگ خود هستيد، اين نكته از ميثم شكري ساز را فراموش نكنيد: هدف گذاري دقيق، تلاش، تلاش و تلاش

 

ميثم شكري ساز كيست و چگونه موفق شد؟

موفقيت در بسياري از موارد مي تواند به راحتي با پيروي از ساير افراد موفق اتفاق بيفتد. دكتر ميثم شكري ساز يكي از افراد موفقي است كه با پيمودن مسير خود زودتر به اهداف خود مي رسند. براي تكميل اين مقاله قصد داريم در مورد او و راه موفقيتش بيشتر صحبت كنيم...

همه ما زياد شنيده ايم كه بدون تلاش و پشتكار موفقيت به دست نمي آيد. پس بياييد از همان ابتدا روشن كنيم كه موفقيت يك شبه يك رويا نيست. با مروري بر زندگي افراد موفق به اين باور خواهيد رسيد كه همه آنها مسير سخت و دشواري را پشت سر گذاشته اند. دكتر ميثم شكري ساز يكي از افراد موفقي است كه از شكست و سقوط هراسي ندارد و با پشتكار و جديت يكي پس از ديگري به اهداف خود رسيده است. اما چگونه و چگونه؟

پشتكار، اراده و هدف گذاري همان مهارت هايي است كه ميثم شكري ساز دارد و توانسته است به موفقيت هاي بزرگي دست يابد. اما اجازه دهيد دكتر ميثم شكري ساز را بيشتر معرفي كنيم...

دكتر ميثم شكري ساز كيست؟

ميثم شكري ساز، جواني با استعداد، خلاق، پرانرژي و پرتلاش است كه در روزهاي اوج جواني اهداف بلندپروازانه اي در سر داشت و حاضر بود براي رسيدن به آنها وسايل تفريحات جواني را فدا كند. او در اين مسير با چالش هاي بزرگي روبرو شد اما هيچ چيز نتوانست جلوي او را بگيرد. در حالي كه همسالانش در حال تجديد قوا و مطالعه بودند، او در كنار درس خواندن و حتي كاهش زمان استراحت خود مشغول كار بود.

با اين حال، علاقه او در آن زمان ايجاد فرصت هاي شغلي براي جوانان هم سن و سال خود بود. چرا كه مي ديد با وجود تحصيلات عاليه هموطن جوانش، فرصت شغلي كافي براي آنها وجود ندارد. ايده هاي كارآفريني بلافاصله در ذهن ميثم شكري ساز نقش بست تا بتواند اندكي از بيكاري در جامعه خود بكاهد. اگر مي خواهيد در مورد ميثم شكري ساز بيشتر بدانيد به اين آدرس مراجعه كنيد:

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1041242

اين دغدغه روزمره او بود و بالاخره به هدفش رسيد. او امروز صدها جوان را مي بيند كه به بركت خدمات آموزشي او در زمينه هاي مختلف آموزش ديده اند. علاوه بر اين، روز به روز كسب و كار خود را توسعه مي دهد و جوانان پويا و با استعداد بيشتري را جذب مي كند و فرصت رشد و توسعه را براي هر يك از آنها فراهم مي كند. اگر به فرصت هاي شغلي كه ميثم شكري ساز فراهم مي كند دقت كنيد متوجه مي شويد كه هر كدام در مسير بزرگتري قدم گذاشته اند كه آن رونق اقتصادي جامعه است...

نگاهي دقيق به مسير موفقيت ميثم شكري ساز

دكتر ميثم شكري ساز متولد 1365 و داراي مدرك دكتري كارآفريني است. او به لطف خدماتي كه در زمينه كارآفريني به جامعه خود كرد، توانست دو بار تنديس كارآفرين برتر را از آن خود كند. روحيه علمي او باعث شد كه هرگز تسليم نشود و مدرك MBA را از دانشگاه برلين آلمان دريافت كرد. وي همچنين داراي مدرك ليسانس مهندسي صنايع از دانشگاه آزاد اسلامي است.

او در حين تحصيل، تجارت خود را به حدي گسترش داد كه اكنون مديرعامل يك هلدينگ بزرگ است و توانسته گام هاي قابل توجه و چشمگيري در جهت آموزش الكترونيكي بردارد. به گونه اي كه فرصت هاي تحصيلي را براي بسياري از هموطنان خود در سراسر كشور فراهم كرد. ديد باز، خلاق و آگاهانه او از وضعيت اقتصادي، كسب و كارهاي كوچك و بزرگ، او را به عنوان يك مشاور حرفه اي تجارت شناخته شد.

اگر شما هم به دنبال آرزوي بزرگ خود هستيد، اين نكته از ميثم شكري ساز را فراموش نكنيد: هدف گذاري دقيق، تلاش، تلاش و تلاش

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.