انتقال اطلاعات گوشي ال سي دي خراب به کامپيوتر

۴۲ بازديد

انتقال اطلاعات گوشی ال سی دی خراب به کامپیوتر

تصور کنید به هر دلیلی تاچ و ال سی دی گوشی اندرویدی شما آسیب دیده و حالا نگران اطلاعات ذخیره شده خود در دستگاه هستید!   در این شرایط چگونه می توان اطلاعات گوشی را ذخیره و به کامپیوتر منتقل کرد؟ در این مقاله از سایت  mobile 110   با نحوه   انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی خراب به کامپیوتر آشنا می شویم.

 

شکستگی ال سی دی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در گوشی های موبایل رخ می دهد و روزانه بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند. اما به نظر شما چگونه می توانیم اطلاعات گوشی که ال سی دی آن خراب است را ذخیره و به کامپیوتر انتقال دهیم؟ تصور کنید که قرار است گوشی خراب خود را به تعمیرگاه ببرید و حالا نگران از دست دادن اطلاعات داخلی گوشی خود هستید یا می خواهید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی خود در رایانه خود داشته باشید. چطور می تونی این کار رو بکنی؟

 

برای انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی آسیب دیده به کامپیوتر در این صورت می توانید از نرم افزار عالی و کاربردی Dr.Fone استفاده کنید. برای این منظور کافی است یک کابل رابط بین کامپیوتر و گوشی داشته باشید و نرم افزار Dr.Fone را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید. در ادامه این مقاله قدم به قدم نحوه انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی خراب به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Dr.Fone را یاد می گیریم. توجه داشته باشید که حتی اگر تاچ و ال سی دی گوشی شما کاملا خراب شده باشد، می توانید با استفاده از Dr.Fone اطلاعات آن را به کامپیوتر خود منتقل کنید. با موبوسرویس همراه باشید.

 

با Dr.Fone داده ها را از تلفن LCD شکسته به رایانه شخصی منتقل کنید

برای انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی خراب خود، ابتدا باید Dr.Fone را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید این برنامه محبوب و شناخته شده را دانلود کنید. پس از دانلود برنامه، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و سپس مراحلی که در ادامه توضیح خواهیم داد را دنبال کنید:

Dr.Fone را اجرا کنید و روی گزینه Recover در منوی اصلی آن کلیک کنید. مکان این گزینه ممکن است بسته به نسخه های مختلف برنامه کمی تغییر کند.

 

در این مرحله باید گوشی خود را با استفاده از کابل مناسب به کامپیوتر متصل کنید تا Dr.Fone آن را تشخیص دهد. برای ادامه این مرحله می توانید سیستم عامل گوشی خود را نیز انتخاب کنید. برای مثال، اگر گوشی شما اندروید است، روی Recover Android Data کلیک کنید.

 

از آنجایی که اطلاعات گوشی ال سی دی خراب باید به کامپیوتر منتقل شود، در این مرحله باید از منوی سمت چپ برنامه گزینه Recover data from breaked phone را انتخاب کنید. سپس در وسط صفحه، موارد و اطلاعاتی را که می خواهید به رایانه خود منتقل کنید، انتخاب کنید. همانطور که می بینید، اطلاعاتی مانند مخاطبین، پیام ها، تاریخچه تماس ها، پیام ها و پیوست های واتس اپ، عکس های گالری، فایل های صوتی، فیلم ها (فیلم ها) و اسناد (اسناد) قابل انتخاب و انتقال به کامپیوتر هستند. با استفاده از Dr. . برنامه Fone پس از مشخص کردن اطلاعات مورد نظر، روی Start کلیک کنید.

 

در این مرحله نرم افزار Dr.Fone از شما می خواهد که مشخص کنید مشکل گوشی چیست! اگر ال سی دی گوشی روشن است اما تاچ غیرفعال است، گزینه Touch does not works یا دسترسی به گوشی را ندارد و اگر LCD خراب است و گوشی اصلا روشن نمی شود، گزینه Black/Broken Screen را انتخاب کنید.

 

این مرحله یکی از مهم ترین مراحلی است که هنگام ارائه تنظیمات و اطلاعات باید به آن توجه کرد. در این قسمت باید مدل دقیق گوشی خود را مشخص کنید. برای مثال، اگر گوشی شما Samsung Galaxy S6 Edge Plus است، از منوی سمت چپ، Galaxy S6 Edge Plus را انتخاب کنید. در قسمت سمت راست و برای گزینه Device model باید مدل دقیق گوشی خود را مشخص کنید. اگر در یافتن مدل دقیق گوشی خود مشکل دارید، روی گزینه آبی رنگ How to check your device model کلیک کنید تا مراحل پیدا کردن مدل دقیق گوشی خود را طی کنید. پس از ارائه اطلاعات فوق، تیک گزینه آبی رنگ در پایین و سمت راست صفحه را بزنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

 

در این مرحله Dr.Fone از شما می خواهد که گوشی خود را در حالت دانلود قرار دهید. برای این کار مراحل نشان داده شده در برنامه را مرحله به مرحله دنبال کنید. با دنبال کردن عکس های پیوست شده قادر به انجام این کار خواهید بود.

به محض قرار گرفتن گوشی در حالت دانلود، Dr.Fone شروع به کار کرده و حافظه گوشی را آنالیز می کند. این مرحله بسته به میزان داده های موجود در تلفن شما ممکن است کمی طول بکشد. پس منتظر بمانید تا این قسمت تمام شود.

 

پس از تجزیه و تحلیل داده های گوشی، برنامه Dr.Fone لیستی از فایل های قابل انتقال از گوشی به کامپیوتر را ارائه می دهد. در این مرحله برای انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی خراب به کامپیوتر کافیست موارد مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Recover را بزنید. می توانید این اطلاعات را به گوشی جدید منتقل کنید یا پس از تعمیر سخت افزاری آن را به گوشی خود بازیابی کنید.

نمایندگی گوشی شیائومی با ضمانت

خلاصه و راه حل نهایی برای استخراج اطلاعات از گوشی خراب

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله نحوه انتقال اطلاعات از گوشی ال سی دی شکسته به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Dr.Fone را یاد گرفتیم. همچنین در صورتی که مشکل شما حل نشد و قادر به استخراج اطلاعات از گوشی ال سی دی شکسته نیستید، به شما پیشنهاد می کنیم به یک مرکز تخصصی تعمیرات مراجعه کنید که آن هم مرکز خدمات موبایل موبوسرویس است زیرا موبوسرویس متشکل از تیم تخصصی تعمیرات در اصفهان است و می تواند اطلاعات یدکی مانند عکس، فیلم و مخاطبین نیز وجود دارد. دوستان عزیز می توانید با خیال راحت گوشی خود را به صورت حضوری و یا از طریق پست یا پیک به موبوسرویس بسپارید.

خرید خودکار برای گوشی‌های هوشمند امروزه یکی از انتخاب‌های بسیار مهم برای کاربران است، اما قبل از اقدام به خرید، در نظر گرفتن برخی نکات خرید خودکار گوشی ضروری است. اولین نکته مهم انتخاب خودکار مناسب با مارک و مدل گوشی شماست. برخی خودکارها طراحی خاصی دارند که با گوشی‌های خاصی سازگاری بیشتری دارند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید، مارک و مدل گوشی خود را بشناسید و سپس به دنبال خودکارهایی بگردید که با آن سازگاری داشته باشند.

 

در ادامه، کیفیت خودکار نیز بسیار مهم است. خودکارهای با کیفیت مناسب دارای نوک مقاوم و نرم هستند که نه تنها از خراشیدگی گوشی جلوگیری می‌کنند بلکه تجربه نوشتن را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همچنین، می‌توانید به ویژگی‌های اضافی همچون نشانگر سطح مواد نوشتاری یا قابلیت پاک‌کنی مورد توجه قرار دهید. در نهایت، قیمت نیز مهم است و باید به دنبال خودکارهایی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بگردید تا از خریدی موفق بهره‌مند شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.