آيا كنكور آسان است؟

۱۷ بازديد

آيا كنكور آسان است؟

دوران كنكور يكي از سخت ترين و پر استرس ترين دوران زندگي هر فرد محسوب مي شود. اما برنامه اوج يادگيري شرايطي را فراهم كرده است تا استرس و سختي اين مسير به شدت كاهش يابد. هر كسي كه دوران كنكور را سپري كرده باشد؛ مي داند كه اين مسير همواره پر از فراز و نشيب است. فراز و نشيب هايي كه گاها باعث نا اميدي دانش آموز مي شوند.

 انتشارات گيلنا با شعار "كنكور آسان است" باعث شده است تا شما بتوانيد از اين فراز و نشيب ها به خوبي عبور كنيد و به سمت موفقيت گام برداريد. توجه داشته باشيد كه جمله ي "كنكور آسان است" تنها زماني تحقق مي يابد كه شما بتوانيد از امكانات و قابليت هاي برنامه اوج يادگيري و همچنين بسته هاي آموزشي يادگيري آسان بهره مند شويد. اما سوال اينجاست كه قابليت ها و امكانات برنامه تلويزيوني و بسته هاي آموزشي اين موسسه در چه مواردي خلاصه مي شوند؟

 

 

با بسته هاي آموزشي يادگيري آسان در مسير پيشرفت گام برداريد

همه چيز در مورد كنكور آسان است

موارد زيادي وجود دارد كه قابليت و امكانات يك موسسه كنكور را نشان مي دهد. اين قابليت ها هستند كه باعث ايجاد وجه تمايز مي شوند. كادر فني مجرب، بسته هاي آموزش جامع، فراهم سازي بهترين شرايط و... از جمله مواردي هستند كه موسسه كنكور آسان است با رعايت آنها توانسته است از ساير موسسات كنكوري پيشي بگيرد.

 اگر برنامه اوج يادگيري كه از شبكه دوم سيما پخش مي شود را ديده باشيد؛ وجه تمايز اين موسسه با ساير موسسات را به خوبي درك مي كنيد. برنامه هايي كه پر از انرژي، دانش و علم مي باشند. اين برنامه آموزش، به نحوي تدارك ديده شده است كه دانش آموز بهترين عملكرد ذهني در مقابل آموزش را داشته باشد. بهترين عملكرد ذهني در مقابل آموزش باعث مي شود تا دانش آموز مفاهيم را به راحتي هضم كند و آن ها را فرا بگيرد.

 اوج يادگيري كه از شبكه هاي مختلف صدا و سيما پخش مي شود؛ فرصت خوبي هست براي اينكه شما وجه تمايز موسسات كنكوري را ببينيد. اين موضوع باعث مي شود تا بتوانيد راحت تر تصميم گيري كنيد و موسسه مورد نظر خود را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه انتخاب نادرست در زمينه موسسه مي تواند سرنوشت شما را تغيير دهد و مانع از موفق شدن شما گردد.

كنكور آسان است؟!

كنكور آسان است! اين موضوع زماني به واقعيت تبديل مي شود كه شما پشتكار داشته باشيد و از جنگيدن با مشكلات پيش رو نا اميد نشويد. شما با وجود بسته هاي آموزشي يادگيري آسان مي توانيد مسير موفقيت را طي كنيد و به رشته و دانشگاه مدنظر خود برسيد. افرادي كه از بسته هاي آموزشي يادگيري آسان استفاده كرده اند؛ به برتر بودن اين بسته هاي آموزشي اذعان داشته اند(افرادي كه از بسته هاي آموزشي استفاده كرده اند با رتبه هاي خوبي وارد دانشگاه هاي برتر شده اند). در اين صورت شما مي توانيد به داشتن آينده اي روشن و خوب ايمان داشته باشيد.

بسته هاي آموزشي يادگيري آسان عبارتند از:

  • بسته معلم خصوصي
  • پكيج آموزشي
  • پكيج روش تست زني
  • پكيج خلاقيت
  • پكيج جمعبندي و همايش

معرفي انتشارات گيلنا

كتاب هاي آموزشي كنكور آسان است توسط انتشارات گيلنا منتشر مي شود. انتشارات گيلنا اولين موسسه كنكوري است كه توانسته است از سازمان وزارت ارشاد مجوز پخش فيلم هاي آموزش ديجيتال را دريافت كند. انتشارات گيلنا توانسته است بهترين كتاب هاي آموزشي را در اختيار دانش آموزان قرار دهد. كتاب هايي كه تمام استاندارد هاي آموزشي را رعايت كرده اند. نتيجه و محصول نهايي اين انتشارات چيزي جز كتاب هاي باكيفيت نيست. در واقع كتاب ها هستند كه مسير را به شما نشان مي دهند. انتخاب تست هاي جامع و استاندارد تنها زماني ميسر مي شود كه منتشر كننده آن كتاب با دقت و حساسيت بالايي آنها را انتخاب كرده باشد.

وجه تمايز بسته هاي آموزشي كنكور آسان است در چيست؟

اگر برنامه اوج يادگيري را ديده باشيد؛ همواره متوجه دانش و علم استادان مي شويد. اين افراد با دقت و حساسيت خاصي انتخاب شده اند تا بتوانند مطالب را به صورت صريح و قابل فهم به شما منتقل كنند. همچنين نحوه درس دادن استادان به گونه اي است كه شما به فهم و يادگيري درس ترغيب مي شويد(برخلاف معلمان و استاداني كه بسيار خسته كننده به آموزش مي پردازند). يادگيري دروس به همراه انگيزه و اشتياق، با سرعت بالايي انجام مي شود. در واقع فهم دانش آموز شتاب بسيار زيادي مي گيرد و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس او مي شود. همچنين تست هاي موجود در بسته هاي اوج يادگيري با دقت و ظرافت بالايي انتخاب شده اند. سوالات و تست هاي مناسب باعث مي شوند تا شما دانش و علم خود را به طور معقول به چالش بكشيد. همين موضوع يادگيري شما را بهبود مي بخشد. متاسفانه برخي از موسسات مناسب بودن تست و سوالات را در سخت و غير استاندارد بودن آنها مي بينند كه اين ديد كاملا غلط مي باشد.

يكي ديگر از وجوه تمايز و برتري اين موسسه نسبت به ساير موسسات، بهره بردن از استادان مجرب و حرفه اي است. استادان گيلنا نه تنها دانش و علم كافي دارند؛ بلكه درس دادن و انتقال مفاهيم توسط آنها نيز به بهترين شكل ممكن اتفاق مي افتد.

اساتيد اين مجموعه عبارتند از:

  1. استاد حسين احمدي
  2. مهندس امير مسعودي
  3. مهندس عارف ربيعيان
  4. دكتر مهدي شيخي
  5. دكتر عرفان پازوكي
  6. آقاي امير دانش زاده

 

كه از جمله چهره هاي برتر حوزه آموزش كنكور هستند كه كنكور آسان است در مجموعه خود از آنها استفاده مي كند تا بتواند شما را به قله هاي موفقيت برساند. اگر برنامه اوج يادگيري را ديده باشيد؛ حتما با روش هاي تدريس استادان آشنا شده ايد. استاداني كه از دانش خود به بهترين شكل ممكن استفاده مي كنند تا مطالب را به شما آموزش دهند.

c1_kir8.jpg

امير مسعودي، يكي از استادان به نام و مجرب برنامه اوج يادگيري(يادگيري آسان)

اوج يادگيري

لنگرهمانطور كه در بالاتر به آن اشاره كرديم؛ برنامه اوج يادگيري به منظور آشنا سازي دانش آموزان با بسته هاي آموزشي موسسه يادگيري آسان (يادگيري آسان مجموعه اي فعال در حوزه آموزش مطالب كنكوري مي باشد كه با برنامه اوج يادگيري در شبكه دو سيما حضور پررنگي دارند) تدارك ديده شده است. اين برنامه شامل آموزش، نحوه تست زني و مشاوره و... مي باشد كه توسط استادان مجرب و حرفه اي انجام مي شود. اين موسسه در نظر دارد تا با ايجاد بستري مناسب بتواند موفقيت را براي دانش آموزان رقم بزند. بسته هاي آموزشي با كيفيت، استادان مجرب، مشاوره و برنامه ريزي ، طرحهاي مشاوره و... از جمله مواردي هستند كه اين موسسه همه آنها را در اختيار دارد و از آنها در جهت پيشرفت تحصيلي دانش آموزان استفاده مي كند. در واقع داشتن اين مجموعه وجه تمايز اين موسسه با سايرين محسوب مي شود. شما براي سفارش بسته هاي آموزشي مي توانيد به سايت يادگيري آسان به آدرس  www.asanyadgiri.com مراجعه كنيد.

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.