زندگينامه، خاطرات ميثم شكري ساز

۱۵ بازديد

زندگينامه، خاطرات ميثم شكري ساز:

 

ميثم شكري ساز (زاده ۲۹ فروردين ۱۳۶۵ در اصفهان) كارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير اجرايي ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. وي داراي مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي و مدرك MBA از دانشگاه آشتنبايس برلين آلمان و كارشناسي ارشد مديريت از دانشگاه امير كبير تهران است.

 

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در يك خانواده متوسط ​​در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ايران بود و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي كرد. با اينكه بارها مجروح و مجروح شد، اما هرگز راضي به ترك منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

 

شايد روحيه قوي ايثار از خاك و ميهن بر برخي از اين فرزندان در فرزندانش تأثير بگذارد تا بعدها پدري مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شوند.

 

ميثم به دليل شغل پدرش تا 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي كرد. و تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و پتانسيل هايي كه در اين منطقه وجود داشت، بعدها در روحيه او تأثيري نداشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم ايده هاي مختلفي گرفت.

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي كه پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل دوباره بوشهر را در اصفهان ترك كردند.

 

زندگي در اصفهان و شرايط بهتري كه براي خانواده فراهم مي شود، باعث شكوفا شدن استعدادهاي غريزي و كسب موفقيت هاي شگفت انگيز در زمينه تحصيل مي شود. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شدند.

 

محيط دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات فراوان در زمينه هاي شغلي و كارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» در او شكل گرفت.

 

همچنين در نتيجه تلاش و پشتكار با تكيه بر سه ويژگي مهم استقلال، ريسك پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همكاري شد.

 

در اين بين تحصيلات خود را ادامه داد و دكتراي كارآفريني را از دانشگاه آزاد اسلامي دريافت كرد. علاوه بر اين، با وجود اينكه در آن زمان بين دانشگاه بزرگ و دانشگاه اشباع برلين آلمان فاصله وجود داشت، مدتي نامه اي به آلمان داشت تا دوره هاي رتبه بندي زبان انگليسي را در آن دانشگاه تكميل كند و فارغ التحصيل شود. پايان نامه كارشناسي ارشد او درباره جهاني شدن آموزش الكترونيكي بود.

 

ترجمه و تأليف كتابهاي بسياري از جمله:

 

ترجمه:

 

فراتر از استراتژي

 

شما برنده هستيد

 

اسرار قدرتمند محبوب

 

آسايش در آرامش

 

مارك گوريل

 

محكم بايست و دست خالي بجنگ

 

نويسنده:

 

مارك مدرنيست

 

داستان هاي ناگفته افكار مديريت

 

مارك و تجارت اسلامي

 

روابط فردي و سازماني

 

كتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين كتاب‌هايي هستند كه به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.

 

ميثم شكري ساز در حال حاضر يكي از كارآفرينان و سخنرانان برتر ايران است و بيش از ده ها جايزه و لوح تقدير از مراكز علمي و تحقيقاتي كشور دريافت كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.