چگونه با لگو بازي کنيم و چگونه مي توانند فرزندان خود را با استفاده از اسباب بازي هاي لگو سرگرم کنند

۱۶ بازديد

لگو یکی از بازی های محبوب کودکان است که در مجموعه ها و مدل های مختلف طراحی و ارائه شده است. شاید پس از دیدن لگوها به نحوه بازی لگو یا اینکه با لگو چه بسازیم فکر کرده باشید. از آنجایی که این سازه زیبا در اشکال مختلف تولید می شود، بسیاری از افراد از ما می پرسند که چگونه با لگو بازی کنیم و چگونه می توانند فرزندان خود را با استفاده از اسباب بازی های لگو سرگرم کنند. در این مطلب قصد داریم آموزش بازی با لگو را به شما آموزش دهیم.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی های کودکان است. این اسباب بازی های فکری می توانند تاثیر مثبتی بر حافظه و تمرکز کودکان داشته باشد. به غیر از بچه ها، حتی بسیاری از بزرگسالان نیز این بازی را برای افزایش تمرکز و دقت انتخاب می کنند.

چگونه لگو بازی کنیم؟

برخی از مدل‌های لگو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای کارت‌های متعدد هستند و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای ایجاد ساختارهای هیجان‌انگیز بر اساس تخیل خود استفاده کنند. برخی دیگر از لگوها نیز دارای دفترچه راهنما هستند تا بازیکن به راحتی به هدف مورد نظر خود برسد. با این حال، در بسیاری از موارد، مردم هنوز با یک سوال مهم روبرو هستند و آن این است که با لگو چه بازی کنیم؟ در زیر به چند ایده برای بازی با لگو در موقعیت های مختلف خواهیم پرداخت.

1- تولید مدل های جدید

اگر نمی دانید چگونه با لگو بازی کنید باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ساخت یک بنای تاریخی یا معروف با استفاده از قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید ساختمان های مختلفی مانند خانه، مدرسه، دانشگاه، استادیوم و غیره را تصور کنید. ساده ترین راه این است که تصاویر شهرهای مختلف را در گوگل جستجو کنید و تصاویر خود را با آنها بسازید.

2- از تخیل خود برای ایجاد مدل های جدید استفاده کنید

هنگامی که تصمیم به ایجاد مدل های جدید برای بازی با لگو گرفتید و ساختمان مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید قطعات را مبادله کنید و از خلاقیت خود برای طراحی آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر از ماشین های لگو، لگو های نینجا، لگو هری پاتر یا هر مدل دیگری برای خود یا فرزندتان یک لگو خریداری کنید، می توانید در حین بازی برخی از موقعیت ها را تغییر دهید. شما محدودیتی برای ایجاد تغییرات ندارید و می توانید در هر زمان از یک مدل جدید استفاده کنید.

3- ساخت برج های مستحکم با استفاده از دانش فیزیکی

وقتی فکر می کنید با لگو چه بازی کنید، متداول ترین بازی که به ذهن می رسد قطعا ساخت ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمان شما فرو می ریزد، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید پایه برج خود را تقویت کنید تا بتوانید آن را حتی بالاتر بسازید. در این مورد، شما باید یک پایه گسترده و محکم انتخاب کنید.

برای این کار می توانید از انتهای مربع و مستطیل برای پایه های خود استفاده کنید و هنگام اضافه کردن هر سطح مطمئن شوید که پایه های شما می توانند برج را پشتیبانی کنند. هر بار که برج شما بالاتر می رود، می توانید از قطعات ترکیبی برای جذاب تر کردن آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و یک بازی رقابتی بسازید.

4- شخصیت مورد علاقه خود را با شخصیت های بازی لگو بسازید.

اگر مدام فکر می کنید چگونه با لگو بازی کنید، می توانید شروع به ساخت شخصیت کارتونی مورد علاقه خود کنید. آجرهای مختلف لگو به شما این امکان را می دهد که از هر قطعه برای خلق شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا شخصیت های ابرقهرمانی استفاده کنید. اگر به آن علاقه دارید، لگوهای مختلفی مانند لگو دایناسور، لگو پارک ژوراسیک، لگو مارول، لگو اسپایدرمن و غیره وجود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این روزها لگوها در طرح های مختلفی وارد بازار می شوند و می توانید شخصیت های کارتونی زیادی را در بین آنها ببینید. به همین دلیل، لگویی که به دنبال آن هستید نیز در بازار یافت می شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.